pühapäev, 4. august 2013

Regina Spektor

Täna on Regina Spektori kontsert. Ma kuulasin tema muusikat ja mõtlesin, kui suurepärane see on. Ja kuidas mul küll veab, et saan seda kuulama minna. Võtan ühe vana plaadi ka kaasa, sest mul on kinnismõte, et pean selle peale autogrammi saama. Ma tõsiselt ei suuda ära oodata. Varsti asun Tartu poole teele ja sealt läheme Tiinaga häälega Tallinnasse. 

Tutvusin natuke selle festivaliprojektiga. Nägin videoklippe sellest pildist, mis pärast paaripäevast festivali maha jääb - täiesti metsik! Lõin ausalt öeldes natuke kartma. Seal öeldi, et paari päeva tagajärgede kustutamiseks tuleb mitu kuud koristada. Õnneks oleme meie seal ainult paar päeva. Aga ikkagi... õudne hakkas. Samas saan vähemalt ise midagi ära teha ja kindlasti tarbin pärast seda mingi aeg meeletult vähe ja sorteerin prügi ülikorralikult.
Hea on aga see, et leidsin Leedsi festivali esinejate nimekirjast näiteks The Pretty Recklessi ja System of a Downi. Hey!

Mõned inimesed aga muudkui lahkuvad. Hommikul väga vara läks Mirjam ja natuke aega tagasi isa. Muidu oli selline perekondlik nädalavahetus. Ma keetsin jõhvikatest hästi head mannavahtu ja seda ma praegu söön ka. 
Lõppu üks naljakas lugu, kuidas me Heleniga püüdsime paar päeva tagasi hääletama minna. Meil saab nimelt aeg otsa, mil me kõik koos Eestis oleme, ja iga päeva tuleks ära kasutada. Isegi kui on vihmane ja külm ilm... Igatahes läksin mina Kaupsi ette, et Heleniga kokku saada, aga seal ootas hoopis Polina. Et Maarjaga kokku saada. Tartu on väike. Siis tuli Maarja ja vaatas, et mida mina seal veel teen. Viimaseks tuli Helen ja vaatas, mida me kõik seal teeme. Pärast natukest jutustamist otsustasime meie H-ga ikkagi hääletama minna, hoolimata külmast. Sain Polina käest veel võtta nii et vähe pole, et mul lühikesed püksid jalas olid :( Poole tee peal linna äärde hakkas vihma sadama. Vandusime, läksime tagasi Kaupsi ja võtsime kohvi. Tunni aja pärast jäi sadu järele ja me üritasime uuesti. Läksime linna äärde välja, täpselt sinna, kust saab autosid püüdma hakata, ja siis hakkas sadama. Vandusime, läksime Lõunakasse ja sõime midagi. Tunni pärast otsustasime uuesti proovida, aga juba Lõunaka uksest võis näha paduvihma. Siis andsime alla ja iga roju oma koju. Parajasti kui bussis Puhja poole sõitsin, tuli päike välja. Ülejäänud päeva oli ilm ilus.
Saagige pekki.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar