esmaspäev, 12. august 2013

Alatskivi loss

Puškini kuju Riias

Polina helistas ja ütles, et ära mine :) Ma siis mõtlesin, et mis ma ikka lähen jah, ma ei viitsi isegi mitte pakkida. Päär tuli mulle appi ja hakkas avatud kohvrisse pugema. Juba kujutan ette, kuidas ma Inglismaal kohvri lahti teen ja Päär välja vupsab. Üllatus! Loomakont.
Ma võtsin kõik riided välja ja avastasin, et kuhugi ära need kõik küll ei mahu, ja siis sai üldse kõrini ja mõtlesin, et pakkigu, kes tahab. Hommikul võib-olla.
Kummikud ei ole isegi veel sees. Ja hästi palju sooje riideid soovitati kaasa võtta, sest öösel on külm. Ma ostsin endale eile veel sooja magamiskoti, sest meie juhendaja ähvardas meile peksa anda (noh, peaaegu), kui keegi õhukese magamiskotiga ilmub. Sest muidu peab tema ise kellegagi vahetama nagu eelmisel aastal.

Aga laupäeval oli Poli sünna. Veinitasime kambaga kohvikus ja pärast läksime edasi kuhugi uude kohta tantsima, kus oli Onu Bella diskoriks. Öeldagu selle Onu Bella kohta mis tahes, aga head muusikat pani ta küll. Täielik retro beats

Oi, kuidas tahaks juba briti aktsenti kuulda :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar