laupäev, 19. jaanuar 2013

Lumekurat


Milline m6nus laup2ev! L2ksin juba vara kodust 2ra, maandusin kohvikusse, v6tsin cappuccino ja nautisin vaba hommikut. Tydruk kysis kodus, miks ma nii elevil olen. Vaba p2ev ju! Ta ise hyppas ka yles-alla, sest eks-kasuisa (keerulised terminid, eks ju, tema jaoks ikkagi daddy) pidi ta kinno viima.
"Ta armastab mind vist natuke rohkem kui mu venda," arutles tydruk, "sest ta viib ainult mind kinno."
"2ra nii kyll ytle!" keelasin. Aga mis seal teha, elu ei ole p2ris v6rdne ja see viimane on vist t6esti fakt. Plika lihtsalt keerab endale vajalikud inimesed ymber s6rme ja ma v6in juba ette ennustada, et temal saab elus kerge olema.
Samas vist ema pyyab sellev6rra poissi rohkem hoida, kui mulle 6igesti tundub. Eile ka jagasime lapsed 2ra, kui olime ema kaasatoodud hiina toidu nahka pistnud ja filmi6htuks teleka ette maandusime: poiss pikutas ema ja tydruk minu kaisus. T2itsa kena 6htu oli... arvatavasti sellep2rast, et plika hakkas 6ige varsti minu kaisus norskama ja ei saanud nutma hakata ega millestki stseeni tekitada. Ja oligi rahu majas.

Nyyd olen shopanud nagu v2hegi jaksasin ja kotid on asju t2is. Mm, ma lihtsalt ei saa salata, kuidas mulle meeldib igasugu sisustuspoodides ringi k2ia, k2ter2tte, seebidosaatoreid ja vaipu vaadata... Tekib kohe igasugu ideid, kuidas kunagi enda kodu sisustada. Tahaks juba :D

Muidu riietuse poole pealt on vist minu jaoks kergelt yheksakymnendad tagasi, sest leidsin paar n2dalat tagasi t2iesti v6rratud k6rge v2rvliga teksad (nabani!)  ja nyyd ma ei saa mingeid muid pykse peale nende enam kanda. Mummy-teksad pisut nagu. Ega jah, vanus ka juba selline... Aga sellise pakasega, nagu praegu Inglismaal valitseb, hoiab k6rge pyks v66koha nii h2sti soojas. Niipea kui ma mingid muud pyksid jalga panen, ma vihastan, et miks kurat need nii madalad on, ja kylm hakkab ka.

Plika heidab igasse v6imalikku ja v6imatusse kohta pikali ja teeb lumeingleid. Ajaloolise t2psuse nimel ma joonistan sinnajuurde kohe sarved ja saba, sest oleme nyyd ausad... Ingel? Hahahaa! Heh, mul inspiratsioon Homer Simpsonist, kes heitis kord maha ja tegi lumeingli, aga kui pysti t6usis, oli maas hoopis saba ja sarvedega kurat. "D'oh! Miks iga kord nii juhtub??"


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar