pühapäev, 6. jaanuar 2013

Inglismaaaaaaaa!!!


Nii hea on tagasi Inglismaal olla. Kui bussijuht kysis: "Where to, love?", oleksin tahtnud teda kallistada ja hyyda: "Jumal 6nnistagu Inglismaad!"

Isegi poiss pistis mind n2hes karjuma ja hyydma, ning siis tuli trepist suure tramburaiga alla tydruk ja karjus, kuidas ta mind igatses, ja ma keerutasin teda ringi nagu alati. J6ulukuuse olid nad 2ra koristanud ja maja puhtaks kyyrinud, valitses selline asjalik 6hkkond. Plika n2itas mulle k6iki oma j6ulukinke...ma ytlesin, et need k6ik on v2ga kenad, aga ise m6tlesin, et girlfriend, sul on liiiiga palju asju. Neli korda nii palju kui vaja. Sa ei j6ua kunagi k6iki neid ehteid ja riideid kanda v6i selle h22li tegeva k6ndiva koeraga m2ngida.
2kki k6neleb minus kadedus :D

Magasin kolmteist tundi reast ja eilne lennuv2simus sai kui k2ega pyhitud. Kui padjaga pyhitud. K6ik naeratavad ymberringi ja ilm on soe ning sygisene. Siin on Eestiga v6rreldes ikka p2ris soe. Mul ei l2he meelest see shokk, mille sain, kui 24nda hommikul jala lennukist v2lja t6stsin: lumetuisk ja k6rvetav kylm. Samas see on ikka t6eline talv ja kui valida oleks, v6taksin ikka Eesti oma lumega.
Ema vaatas mind ja ytles poisile: "Anna l2heb nyyd kuskile kohvikusse, v6tab tassi ja l66gastub..."
"Just," ytlesin ma suure naeratusega.
"M6tle siis meie peale ka..."
Muidugi oli teine v6imalus j22da koju ja vaadata koos nendega ostlemiskanalit. P6nev! Seal oli oksjonil mingi kala suure klaasraami sees.
"Miks peaks keegi endale kala tahtma?" kysisin ma n6utult. "Ma m6tlen, mida sellega teha?"
"Leidub selliseid inimesi," vastas ema, silmad ekraanile naelutatud.


Lennul Tallinnast Oslosse oli j2lle seesama eesti tyyp, kes eelmisel korral. Ta lendas nyyd Norra tagasi. Myksas mind lennukis vahetevahel ja ytles: "2ra maga! Mis sa magad?"
Kuradi eesti tyyp. Miks sa mulle ei helistanud vahepeal? Sae pekki.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar