neljapäev, 24. jaanuar 2013

Kultuuriminutid


Niisiis, kuna "Inglourious basterds" on minu lemmikfilm l2bi aegade, siis ei suutnud ma 2ra oodata, millal Tarantino uusim, "Django Unchained", kinosse j6uab. Viimaks see j6udis ja lupsti olin mina kohe kohal ka.

Maaaaaaan, mida filmi! Kui panna yhte tuppa Christoph Waltz (wohoooo), Leonardo DiCaprio ja Jamie Foxx, siis voolab sarmi yle 22re. K6ik peategelased olid lihtsalt nii v6rratult head, et suu j2i lahti!

Samas oli film tsipa liiga pikk ja verd ja tulistamist LIIGA palju. V2ga-v2ga palju ikka. Film on isegi all 18 keelatud, vot nii palju. Ja Tarantino tegi ise ka l6pus pisikese rolli ning lasi oma tegelaskuju 6hku... mida muud temalt oodatagi :D

Soundtrack oli ka suurep2rane...polegi muud 6elda, kui et mulle v2ga meeldis!


Yhte h2sti head raamatut lugesin ka: "Rosemary's baby". Sellest on kunagi film ka tehtud, pidi h2sti hea 6udukas olema, aga ma ise pole veel n2inud. V6tan nyyd kindlasti plaani. Raamat oli super! 6udukas satanistide ja n6idade ja suuure vanden6uga, ja spoiler: l6ppes ka pahaendeliselt. Mulle sobib!

Niipalju siis sellest. Hm.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar