esmaspäev, 28. jaanuar 2013


K2isin uuesti "Django Unchained"'i vaatamas. See on lihtsalt liiga hea! Ja see muusika! Tulistamiste koha peal l6pus vaatasin seekord lihtsalt k6rvale. Christoph Waltz v6itis oma osa eest juba Kuldgloobuse! Ja on Oscarile esitatud. Super!

Siis tulin kinosaalist v2lja ja m6tlesin, et koju ikka ei viitsi minna, ning astusin lihtsalt edasi teise kinosaali. Kuulge, need piletid on niigi hirmkallid, ma olen 2ra teeninud v2hemalt yhe filmi tasuta n2ha! Ma isegi ei teadnud, mida n2idatakse. "Hyljatud" olid. Oh sa pagan, kus see film oli alles tyytu. Ehkki kas mul on 6igust toriseda, kui ma selle eest isegi ei maksnud?
Jah, on kyll.
Ma oleks tahtnud iga natukese aja tagant j2rjekordsele dramaatilisele lauljale k2ratada: "J22 juba vait! Mis asja sa soiud!"
Kuradi Hyljatud :D

No pole inimesele seda kultuurisoont antud, siis ei ole...


Reedel s6id lapsed l6unaks hot dog'e. Ma kysisin, kuidas maitsevad.
"Doggy," vastas poiss. "And also hot."
Hehe, minu lapsed mis minu lapsed, oma suurep2raste kirjeldavate omaduss6nadega.

2 kommentaari:

  1. Käisin ka Djangot vaatamas eile ning päris hea film oli. Christoph Waltz oli muidugi parim k6ige selle juures, päris kahju kui ta tegelaskuju ära suri...

    Ma kavatsen Hüljatuid ikkagi vaatama minna :)

    VastaKustuta
  2. Olgu, aga sind on hoiatatud :D

    Ja "p2ris hea"?? P2ris hea?? See ei kirjelda Djangot kyll 6iglaselt :D

    VastaKustuta