reede, 11. jaanuar 2013

~ (laine)


V6tsin hostema k6ne vastu.
"Hallo!"
"Hi, Anna Banana!"
See on tegelt suht nunnu hyydnimi :D

M6tlesin, et prooviks ka yhe p2eva ringi k2ia, sammulugeja v66l. Tervislikuks peeti, kui p2evas v2hemalt 10000 sammu k2ia... no sellest latist olen ma igatahes kaarega yle karanud, sest praegu n2itab mul juba 20000. Saagige pekki, mis? Wohoooooooo!

Ema ulatas mulle teise j22tisekokteili ja torkas sinna rummi ja rosinatega kooki sisse. "Sa oled siin peres k6ige pisem ja ma pyyan seda iga hinna eest muuta!" r22kis ta ise. Aga proovi ainult, kui ma p2evas 20000 sammu k2in...proovi ainult. Muuseas mina ei m6tle ennast paksuks ka, nagu tema teeb. P2rast neid j22tisekokteile r22kis ta: "Oh, ma tunnen ennast nii paksuna...kuradi j22tis. Terve n2dala kalorilugemise keeras praegu sassi mul."
Miks ise endale nii teha ja ennast paksuks nimetada? Mitte ei saa aru. K6ik, mis mina p2rast sellist j22tisekogust ytlen, on, et see oli superhea ja ma olen r66mus :D


Yksp2ev toodi poisile uus voodi. Tegelikult mitte voodi, vaid kaks madratsit ja palju suuri pappkarpe voodi osadega. Muuseas isegi juhendit polnud juurde pandud. Me panime lapsed magama ja hakkasime pead kratsima. See kaheosaline ja kahe sahtliga voodi tuli t6esti algusest l6puni ise kokku panna, mitte yhtegi kruvi ega tyyblit polnud paigas, ainult hunnik laudu. Ema otsis netist t2psemalt pilte sellest voodist ja hakkasime pihta...Oh man. Yhe osa sellest saime poole yheks 66sel valmis ka, nii et poiss sai magama kobida ja mina ka oma tuppa. Teisel p2eval l2ks trall edasi ning seekord oli ema lasknud endale meiliga juhendi ka saata, mis tegi asja natuke lihtsamaks, sest v2hemalt ei pidanud ise m6istatama, mis v6iks kuhugi k2ia. Yks hetk ulatas ema mulle elektridrilli, seni olin ainult k2sitsi kruve kinni keeranud.
"Mis, kas sa tahad, et mina seda teeksin?" ehmusin ma.
"KUNAGI pead sa nagunii drillima hakkama," ytles ta hooletult, ja ma v6tsin selle riistapuu oma v2risevasse k2tte. Natuke ehmatav oli, aga samas uhke tunne ka. Ja me panime selle voodi t6epoolest algusest peale ise kokku ja v2ga ilus sai!
"Sa oled t2pselt nagu minu ema," ytlesin ma hostmummyle. "Tema teeb ka alati sellised asjad ise 2ra...remondid-m66bli ymbert6stmised...k6ik."
"Nojah," vastas ta, "kui sa j22d ootama, et m6ni mees selle sul 2ra teeks, v6id ootama j22dagi. Ikka tuleb ise teha."

Emantsipatsioon noh.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar