teisipäev, 15. jaanuar 2013


"I like big butts and I cannot lie..." ymises poiss endamisi. Seda kuulnud, hakkas muidugi ka tydruk sama laulu laulma.
"Eieiei!" hyydsin ma. "2rge laulge seda laulu."
"Miks? Kas see ei meeldi sulle?"
"MINUL pole selle vastu midagi, aga see laul pole teievanustele lastele sobilik," vastasin v22rikalt.
Natukese aja p2rast karjus plika v6idur66msalt: "HAA!", kui ma hajameelselt ymisema hakkasin... teadagi mida. Et k6ik ka nii kergesti kylge peab hakkama :D

S66gilauas arutasime minu imelist elulugu ja plika m2rkis: "Mul on hea meel, et sulle seal toidupoes rohkem ei makstud. Tead miks? Tead miks?"
"Sest sulle meeldib, kui ma vaene olen."
"Ei, sest muidu sa poleks siia meie juurde tulnud."
Ma arvan, talle ikkagi meeldib, kui ma vaene olen.


Lund sajab. Internet on 2ra, telefon ei t66ta ja lapse jalgpalli ei toimu. Paanika maailmas.
"Varsti l2heb v6ib-olla vesi ka 2ra," muretses poiss. "Kui torud kylmuvad. Ja elekter v6ib kaduda."
Maailma l6pp t6esti, geez Louise!
"Me ei saaks ilma elektrita midagi teha, isegi mitte telekat vaadata," r22kis ta. "Mitte midagi."
"Jah, me lihtsalt istuksime kyynlavalgel ja r22giksime m66dunud aeg..."
"Ei, meil oleks ikkagi iPad!" katkestas ta mind kergendusega. "See on laetud."
Jumal t2natud.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar