kolmapäev, 12. detsember 2012


Yldiselt on v2ga ilus. Lund enam maas pole, aga selle-eest on meeletult kylm ja h2rmatis katab k6iki puid-p66said ning rohtu... Maaliline. 2mblikuv6rgud on nii ilusalt pakase k2es v2lja joonistunud, et ma m6tlesin, kas need on ikka ehtsad v6rgud v6i on keegi need kaunistuseks v2lja riputanud...Lapsed kysisid sama asja. Need tunduvad t6esti nagu Halloweeni-dekoratsioonid.

Siin pannakse J6uluvanale 66seks v2lja mitte piima ja kypsiseid nagu Ameerikas, vaid hoopis mince pies ja rummi.
"Man, Santa's gonna be drruuuunk," nentisin ma. (Nad ei ytle millegip2rast Father Christmas, vaid Santa. 2ra ameerikastunud.)

Ja tydruk kysis eile, kas ma Addamsite perekonna filmi olen n2inud. Ta oli just hiljuti isa juures vaadanud.
"Nalja teed v6i?" kysisin ma ymber p66rates. "Need filmid on mu k6ige lemmikumad terves maailmas!"
Nyyd tsiteerime juba teist p2eva lambikaid fraase nendest filmidest, nagu: "Children, why do you hate the baby?" v6i
"Save me, I'm drowning, help me, I'm dying!", mille peale mina vastan:
"I can't swim."

Muidu on natuke tydimus peal. Natuke alav22rne tunne on. Tegelikult ongi nii, et kui kohe reegleid paika ei pane ja ei ytle, et ei, ma ei tee seda v6i teist, sest see ei ole lapsehoidja t66, siis hakkadki orjama. Inimesed kasutavad lihtsalt teisi 2ra...see t2hendab neid, kes lasevad ennast kasutada. Nagu mina.
Jeee.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar