neljapäev, 6. detsember 2012


Eile oli nagu kergelt suurep2rane p2ev. Kui lastega koolist koju j6udsime, oli ukse taga pakk, millest poiss kohe avastas suure kimbu lilli. Nii ilusad, m6tlesin, need v6iks mulle olla. Kuni l6puks taipasin karbi pealt saaja nime vaadata ning just minu nimi seal seisiski! Kimp oli meeletult suur ja ilus ning karbis oli veel v2ike karp lihtsalt h6rkude shokolaadikommidega... Mmm.
"Ma olen nii kade," ytles ema 6htul. "Pidi vist hea kohting olema!"
Ma kehitasin 6lgu. S saatis lilled mitte sellep2rast, et kohting oli hea, vaid sest ta keeras asjad vussi ja kardab, ma ei l2he enam temaga v2lja. Aga vahet pole, lilled on ju ilusad.

Mul polnud isegi aega neid vaasi panna, sest pidime lastega rongijaama jooksma ja Londonisse s6itma. K2isime Talvev6lumaal, s6itsime London Eye miniversiooniga (t6elise London Eye peale pole ma siiamaani j6udnud) ja l2ksime isegi tsirkusesse. Tsirkus oli ausalt 6eldes kehvake, pmst mingid ahvikostyymides tyybid tegid akrobaatikat. Mulle meeldis k6ige rohkem, kui nad midagi vussi keerasid, mille peale ma suure h22lega naerma hakkasin. Ja k6iel balansseerijad oleks peaaegu alla kukkunud, kusjuures yhel neist polnud isegi julgestust!


Metroos istusime, mina ja poiss yhel pool ja tydruk emaga meie vastas. Mingi tyyp istus minu k6rvale ning tydruk hakkas n2itama minu ja selle tyybi peale ning tegi k2ega sydame. N2itasin talle rusikat ja k6ri l2bit6mbamist, aga ta ei j2tnud j2rele! Kui tyyp istub minu K6RVAL, siis n2eb ta seda ju sama h2sti kui mina ja mina olen see, kellel on piinlik!
Siis heitsin pilgu emale tydruku k6rval, kes varjamatult itsitas, silma tegi ning tydrukule n2itas, kuidas paremini k2tega sydant teha. Selle peale ma lihtsalt teesklesin, et ei tunne neid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar