pühapäev, 16. detsember 2012

Pyhap2ev


K6ik s6idavad j6uluks koju, v6i on juba s6itnud... Kuhu te minu j2tate?? Mul on n2dal aega veel siin. Samas ega ma siit sellep2rast 2RA taha, et j6uluks Eestisse igatsen. Siit saab sellise emotsiooni n2iteks kasv6i poes k2ies, et metsik. Ostan banaani ja shokolaadi ning suhtlen kassapidajaga maksimaalselt minut aega. Ja selle aja jooksul j6uab ta mind nimetada darling, doll ja love.

Awwww, m6tlen v2lja k6ndides. Ma ei kujuta ettegi, kui mina kassapidajana t66tades kellelegi kullake oleksin 6elnud. Inimesed said juba siis shoki, kui ma neile naeratasin.


"Niisiis, tahad sa veel v2lja minna?" kysis S minu maja ees peatades. Ma j6llitasin teda vihaselt. Nalja teed v6i???
"Vastus sellele oleks EI!" teatasin autoust kinni lyyes ja minema marssides. Tropp selline. V2hemalt v6in ma ausalt 6elda, et ta ei meeldinud mulle kunagi nagunii. Ma pole isegi pettunud.

Laste eelmine au pair k2is t2na hommikul kylas. Ma vaatasin teda vaenulikult. Olen temast iga p2ev midagi kuulnud, aina et Lucy tegi seda ja Lucy tegi teist, kuni tahan karjuda, et pistke see Lucy endale...! Ehkki midagi head ei kuulnud ma kunagi, on ilmselge, et ta j2ttis neile sygava mulje. Kui nad teda ikka kolm kuud j2rjest IGA P2EV mainivad, siis on nad temasse ikkagi kiindunud. Poiss jutustas mulle yksp2ev j2lle lugulaulu Lucyst ja k6igest, mida ta valesti tegi, aga l6ppu teatas, et ta oli tegelikult "quite nice".
Arvake 2ra, kas ma sain selle peale armukadedaks v6i ei :D
Lucy p6rnitses mind samamoodi altkulmu, kui ma end riidesse panin, et linna peale minna.
Kuradi Lucy :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar