reede, 21. detsember 2012


Tydruk oli eile nii kena mu vastu. Ta tahtis, et mu viimane t66p2ev enne Eestisse s6itmist oleks meeldej22v. N2iteks tegi ta mulle kingitusi, pani k6ik oma asjad ise 2ra, koristas isegi oma sahtleid (!) ja laulis "What a wonderful world" viisil "What a wonderful Anna". Parim, mis poiss tegi, oli mitte oma 6e kiusamine ja torkimine. V2hemalt ykski p2ev. Samas minu vastu oli ta ikkagi selline, et pidin talle j2rjekordse loengu pidama, teemal "Ma ei pea sulle meeldima, aga sa peaksid mind v2hemalt austama". Nojah, edu mulle sellega...

S saadab mulle ahastavaid s6numeid, mis on selles m6ttes toredad, et upitavad mu ego. Ma olen jah suurep2rane, kas pole? Ma tahaks tal pead patsutada nagu koeral ja 6elda: "Good BOY, v2ga tore, et sa kurb oled. Aga nyyd mine tagasi nurka ja j2ta mind rahule."


Terve n2dala olen muidu pikki p2evi teinud, sest ema kasutab v6imalust 6htuti kaua v2ljas olla, "t66d teha". Nyyd peab ta ju kaks n2dalat inglikestega kodus olema. Haa! Yks 66 sain s6numi, mis mind yles 2ratas, see oli ema, kes palus, et ta alt sisse laseksin, sest ta oli v6tme unustanud. Sisse hiilis tema j2rel ta eksmees, kes vist just t2pselt t2na peaks uuesti abielluma, teise naisega. Hihi.
"Me k2isime Tescos," selgitas ema. (See on yks toidupood.)
"Tescos on vist v2ga l6bus," ytlesin ma ta riietust ja kellaaega vaadates ning liipasin tagasi yles, sest ma L2HEN vihaseks, kui mind 66sel 2ratatakse.

Karu.

2 kommentaari: