pühapäev, 11. november 2012


Ma igatsen blogilogimist. Aga nyyd, kui Mirjam tagasi Londonis on, andsin ta l2paka talle ilusti tagasi ja ise olen ilma...nuuks. Lisaks pole SIIN t2pit2hti ja see ajab mu hulluks!

Eile k6ndisime Oxford Streetil ja vaatasime k6iki neid j6ulutulesid...k6ik vaateaknad sellel t2naval on kaunistatud, poodides on juba j6uluv2ljapanekud ning see kokku on meeletult ilus. M2ngisime oma m2ngu, mis seisneb selles, et anname vastutulevatele meestele hindeid yhest kymneni ning nemad ei saa midagi aru, sest me r22gime eesti keeles! M6nikord karjun mina: "Seitse! Seitse!" ja Mirjam kehitab 6lgu: "Hm, kolm v6ib-olla..." Nii erinevad maitsed v6ivad olla. Poodided riideid vaadates ei l2inud samuti arvamused yldse kokku, vaid kardinaalselt lahku.

Yksp2ev kaotasin muide telefoni 2ra...mitte esimest korda. Ma l2ksin v2ga n2rvi ning haarasin kodust oma teise, eesti numbriga telefoni, et sellega esimesele helistada. Ma isegi ei teadnud oma inglise numbrit, aga tuletasin kuidagi meelde ja see osutus 6igeks. Terve tee helistasin, kuni l6puks j6udsin k6ige l6ppu, sinna, kus ma poisi emale yle olin andnud ja nad autoga 2ra olid s6itnud...seal see lamas murukamara peal, natuke mudane, ja helises k6igest v2est. Muide ma poleks v6inud paremal ajal saabuda, sest just siis haaras minu ees sammunud mees telefoni yles. "Ait2h, see on minu oma!" hyydsin ma ja v6tsin selle enda k2tte. Ma arvan, et kui ma olen minut hiljem j6udnud, oleks ta juba telefoniga ma ei tea kuhu j6udnud minna...vb politseisse.
L6pp hea, k6ik hea.

Hostmummy synnip2eva pidasime. Meie kaunistasime elamise 6hupallide ja plakatitega 2ra ning ema viis meid s66ma ning kinno. K6ik peale tema enda olid uusimat Bondi-filmi n2inud, niisiis l2ksime muidugi seda uuesti vaatama. OMG, k6ige igavamad kaks tundi mu elus! Ma ei suutnud oodata, millal see l6ppeb. Elum6ttetu. Tegelt veits naljakas, et l2hen vaatama filmi, mida ma konkreetselt vihkan, ja siis tuleb mul seda saatuse vingerpussi t6ttu veel teist korda vaadata! TYNG.

Eestis on t2na isadep2ev, siin mitte. Peab isaga yhendust v6tma.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar