neljapäev, 15. november 2012

N6bu Churchill


Plika lasi endale tuka ette l6igata ning lisaks oma pikkadest tagumikuni juustest suure jupi maha. Ta n2gi v66ras v2lja.
"Mitte keegi ei tunne sind koolis 2ra," ytlesin talle. "Ei su s6brad ega 6petaja. Sind ei lasta klassiuksest sissegi!"
"Ma v6in 6elda, et olen minu n6bu," pakkus ta.
"Mis su nimi oleks, kui sa oleks enda n6bu?"
"Ma ei tea..Annie."
"No see on kyll originaalne. M6tle midagi muud v2lja."
"Churchill," pakkus poiss k6rvalt. See meeldis mulle niiv6rd, et Churchill j2i. Kuigi Fisher oli ka p2ris hea variant. Plika n2eb v2lja nagu v2ike inglike (pettus!) ja kindlasti mitte v2ike Fisher v6i Churchill. Ma hakkasin praegu uuesti naerma :D N6bu Churchill :D

Yksp2ev leidsin k66gilaualt kaks pilti. Yhel olin mina, pealkirjaks Anne-Mai ja v2iksemas kirjas is awesome. Viimane kyll minu k2ekirjas, nii et v6ib-olla kirjutasin ma selle ise. Aga v6ib-olla mitte. Teise pildi peal olid j6ulud: mina, tydruk, poiss ja kuusepuu (ning mitte yhtegi ema! Sae pekki!). Jutumull tydruku juures kuulutas: "Yay! It's Christmas!", poisi oma: "Wow!" ja minu oma: "This Christmas tree is PUCKS! Ha ha ha! Ho ho ho!"
Kui ma nyyd j6uluks koju s6idan, siis esimene asi, mis ma sisse tulles hyyan, on: "Milline paks kuusepuu!"


Kirjutasin tydruku lugemisp2evikusse: loeb ladusalt. Saab ka juba raskemate s6nadega hakkama. Ta v6ttis mul p2eviku, et kommentaari lugeda, aga j2i h2tta. "Mis s6na see on?"
"Manages," ytlesin ma m6tlikult. "Hm, ilmselt oli see kommentaar natuke ennatlik."
K6rval laulis poiss h2irimatult: wiggle wiggle wiggle wiggle wiggle yeah.

Tuppa pandi piljardilaud yles, sest v2ljam2ngude jaoks on vahepeal juba liiga kylm. Ma sattusin sellest kahe p2evaga t2ielikku s6ltuvusse (kuigi pole siiamaani kindel, et ma piljardikiid 6igesti k2es hoian). Terve pere on s6ltuvuses ning poiss tormab tuppa tulles esimese asjana selle laua juurde, endal veel jope seljas ja myts peas.
Ning kui m66da lyya, irvitab vastasmeeskond t2iel h22lel ning oma meeskonnakaaslane rebib endal juukseid peast: "Kuidas sa said m66da lyya? Kuidas??"


Muuseas on t2na nii v6rratult udune ilm. V6RRATULT. Ma pean tagasi v2lja minema, enne kui see k6ik 2ra hajub.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar