reede, 30. november 2012

Reede


Mul j2lle ainult pool tundi aega, millest j22b eluliste internetivajaduste rahuldamiseks ilmselgelt v2heseks, aga... ma lihtsalt pean ytlema, et kui ma oma meili lahti v6tan ja seal on j2lle tolstoi-m66tu kiri Polinalt v6i lyhike, aga armas isalt... siis hakkab mul niiii hea ja suur naeratus tuleb n2ole. Ait2h teile! Pol, homme kirjutan sulle tolstoi tagasi :D

Muuseas see on juhtunud. Ma olen hakanud inimestele Cheers! ytlema. Thank you asemel. Aidake mind!
Kuna ma hirmsasti vandumist igatsen, selles m6ttes, et ennast v2ljendada, kui midagi halvasti l2heb v6i ma kasv6i piljardis kaotan, siis avastasin, et eesti keeles on see ju t2iesti lubatud! Niikaua kui ma "sae pekki" ei ytle, ei saa lapsed midagi aru ja mina ei ole halb lapsehoidja.
"Mida sa ytlesid?" kysis poiss, kui me ylimalt mudasel murul sumpasime, sest k6nniteed ei olnud mitte kusagil ja lisaks hakkas vihma tibutama, ning ma natuke aega endamisi eesti keeles pomisesin.
"Ei midagi," vastasin ma kergelt, ja sinna see j2igi. Kuigi ta sai h22letooni j2rgi ikkagi aru. Aga saagigu pekki.


Uu, keegi on valinud selle aasta 50 parimat albumit. Ja Lana del Rey on 45. Kuigi ta peaks t6en2oliselt olema esimeste seas. Ma olen seda albumit ostmisest saadik pmst iga p2ev kuulanud. IGA P2EV.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar