teisipäev, 13. november 2012

Kalli vs kala

Draamadraamaraama. V2ike draama igasse p2eva. Eile 6htul hakkasin frustratsioonist nutma. Miks ta mind ei kuula?? Mida ma valesti teen?? Miks nad ei v6iks p2evagi korralikult k2ituda?
Sest muidu oleks igav.

"Anne-Mai, I want a kala," ytles tydruk mulle yksp2ev. Ma hakkasin naerma: "You just said you wanted fish!"
Ta oli tahtnud 6elda kalli, aga sassi l2ks. Nyyd k6lavad nii kalli kui kala igap2vaselt mu k6rvus, aga m6lemad t2hendavad huggie't. Samuti k6lab eestikeelne tule kymme korda p2evas. Tule ise! Mina ei viitsi!


Oou, muideks ma k2isin v2ga head filmi vaatamas: Argo. Ben Affleckiga. Ta ise lavastas selle ning m2ngis peaosa ka. Ma muidu Ben Affleckist suurt ei pea, sest ta astub kogu aeg oma rollidega 2mbrisse, aga "Argo" oli kyll super. Nii hea film!

Eile l2ks ema poisiga poodi ja mina j2in tydrukuga koju. Nad ei tulnud ega tulnud tagasi ning ma m6tisklesin akna taga v2lja vaadates: "Nad j2tsid meid maha... Nad l2ksid loomaaeda v6i kinno v6i kuhugi, et ilma meieta aega veeta!"
"V6i kirikusse," ytles tydruk. Selle peale hakkasin ma naerma ja me naersime mitu minutit jutti.
"Mul on natuke paha tunne, et ma naersin," ytlesin l6puks.
"Just, mingi uskliku inimese jaoks v6iks see suurim r66m olla!"
Ma kujutlesin, kuidas nad seal kahekesi kirikus istuvad, salalikud n2od peas, et meid maha raputasid, ja hakkasin uuesti itsitama.
Kuigi p2rast tuli v2lja, nad k2isid t6esti kaks tundi toidupoes. H2mmastav. No aga kui meeldib.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar