reede, 18. mai 2012

Öö varjud



Cinamon pluss odav kolmapäev võrdub Anne-Mai kinos. Leidsin, et minu parim valik on Johnny Deppi uus film "Öö varjud" ("Dark Shadows"). Tutvustusest ei saanud mõhkugi aru ja arvustusi ka ei uurinud, mõtlesin, et vaatan lihtsalt ära.

Suht mõttetu oli. Selline... segadus. Püha kolmainsus ehk Tim Burton, Depp ja Helena Bonham Carter oli jälle vabalt jooksma lastud. See film on mingi vana sarja põhjal tehtud, seega ma oletan, et see sari oli niisama kreisi.
Ma ei tea, kas ainult mulle tundub või Johnny Depp hakkab oma vormi kaotama. Ta ei ole enam sarmikas. Filmi ajal sai mõnevõrra nalja, kuna ma istusin karja teismeliste poiste kõrval, kes nagunii iga asja peale üle saali naeravad, ja naer on õnneks nakkav. Aga põhimõtteliselt oli sisutühi film. Ja kuigi Burtoni firmamärk on just selline sünge stiilsus, siis minu meelest oli see film stiilitu. Üle võlli, aga mitte lahedalt, vaid lihtsalt üle võlli, niimoodi, et see ei töötanud.

Parim selle asja juures oli mu boonuspunktide eest tasuta saadud väike popkorn. Psst, ära kellelegi ütle, aga sain selle samade punktide eest juba teist korda. Minu õnn.

Eile oli lõpp imelik päev. Maarjat polnud, sest mina ise olin "valel" päeval tööl, ning teda pole ka täna, ja lihtsalt imelik on, kui keegi lõunapausil läbi ei hüppa. Poole kolme ajal, mil ta tavaliselt tuleb, hakkab imelik ning pilk vilksab järjest kella poole. See-eest käis ema läbi ning talle isegi maitsesid maasikad. Eile oli nad head.


Õhtul sain läbimärjaks nagu kassipoeg. Jooksin läbi paduka koju ning vahepeal kiljusin vaimustusest. Soe kevadine vihm. Nüüd on kaks korda äikest olnud, kui kolmas veel tuleb, siis võib juba murul istuda!


Ma olen hukatuses, sest Justin Bieberi uus laul on minu meelest täiesti kuulatav. Oh jumal.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar