laupäev, 27. mai 2017

Tingel tangel

Lõputult mõnus on olla. Täna toimus Kadriorus üks üritus, mille raames said kõik soovijad vabas õhus maalida. Sulle anti maalimistarbed - värvid, alusele kinnitatud paber, pintslid, vesi - ja sa võisid end kas mõne raami juurde munsterdada või lihtsalt murule paika seada. Rõdult kostis viiulimuusikat.

Teema oli muinasjutumaastikud, aga mina maalisin lihtsalt seda, mida nägin. 



Hästi palju oli lastega peresid, aga ka mõned üksikud täiskasvanud  - nagu mina. Ja hästi palju vene keelt kõnelevaid inimesi oli ka. Ma kuulsin eesti keelt üpris vähe. Tegelikult märkasin sama tendentsi ka Muuseumiööl: kuskil järjekorras seistes kuulis enda ümber vene keelt rohkem kui eesti keelt.
Vene publik on kultuuriüritustest väga huvitatud.

Ja eile käisin väikesel päevasel Pärnu-tripil. Oli natuke jahe ja hetkeks sadas isegi vihma, aga üldiselt õigustas see käik end igati. Pärnu on ikkagi Pärnu, ning selle vastu ei saa miski. Pärnus on mingi oma õhustik, midagi intiimset, midagi kerget ja vaba. Seal on võimatu end halvasti tunda.
Ja toomingad õitsesid juba. Ning kui pärnapuudelt õisi lendas, mõnus tuuleke puhus ja see kõik päikesekiirtes kümbles, tundsin ennast küll nagu paradiisis.
Käisin ka rattaga sõitmas, mida ma alati Pärnus teha püüan.

Kaks päeva tagasi toimus veel see tasuta loeng, mille ma kuskilt netist välja nuuskisin. Selle teemaks oli "Sotsiaalsed ettevõtted ja kuidas nendega raha teenida" ning toimus ta TLÜs. Ausalt öeldes olin ma loengu teema endale valesti meelde jätnud ning mul olid üldse ootused, et räägitakse ettevõtetest sotsiaalmeedias. Aga sotsiaalsed ettevõtted olid hoopis teine tera. Need on ettevõtted, mis annavad ühiskonnale midagi tagasi.
Huvitav loeng oli. Ja korraldus oli lihtsalt imeline. Pakuti kohvi, teed ja juua, anti väike kirjaplokk ja pastakas, ja lektor oli päris hea. Kõik korraldajad olid üliviisakad ja toredad ning mul oli päris kahju kuulda, et neil oli olnud terve säärane loengusari, millest käesolev oli viimane. Nüüd pidid nad suveks lõpetama, aga järgmisel aastal uue hooga alustama. Siis hoian ma neil kindlasti kätt pulsil. Olgu loeng ükskõik mis teemal, ikka on huvitav. Ikka on hea midagi uut õppida.

Peale loengut ostsin jäätise ja jalutasin Kadriorgu. Ilm oli ilus ja mina olin oma esimesel puhkepäeval nii vara üleval ning mul oli kerge olla. Juhtumisi lugesin just tol päeval Kadriorus ühelt kuulutuselt ka tänase maalimisürituse kohta, nii et god bless :D 

Elu on praegu ilus.
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar