reede, 19. august 2011

Ootan

Homme on pühad. Poes ostsid kõik eile kooki ja šampust - suuremas koguses. Suht sakkiv päev oli, mul on nii hea meel, et tänasega kolm vaba päeva algavad. 
Homme sõidan koju ka. Ema juurde. Helistasin Liisule, et teada saada, kas ta ka tuleb, aga blokk on blokk on blokk. Blokk on peal noh. Mirjam vist ka Rootsist üle mere ujuma ei hakka.

Nii ilus ilm on. Saame vist viimast korda suve näha? Veetsin pool päeva väljas. Teise poole veedan kellegi erilisega. Mitte endaga - kuigi ma olen supereriline. Ma suht ootan juba. Panin nunnu seeliku selga, sest ta on selle ära teeninud. Ma ärkasin hommikul sõnumi peale, mis ütles, tere hommikust, kaunitar. How cute is that?? Kuigi ta võiks kellaaega vaadata. Ma nägin parajasti mingit und tantsivatest pardipoegadest.

Põmm.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar