kolmapäev, 10. august 2011

Hihi

Tegelikult ma tahtsin veel tsiteerida Postimeest, mille eile ostsin (jah, ma olen saja-aastane). Selliselt tegelaselt nagu Rein Veidemann küsiti: "Millises helistikus eesti kirjandus kõlab?"
Ja tema vastas: 
"Valdavalt melanhoolses. Isegi kui naerdakse - pean silmas huumorit - pole see vabastav naer, vaid kuidagi sissepoole."


Mida ma siis kogu aeg rääkinud olen??

Ma ostsin Kroonika ka. Seal tembutas jälle Kerli ringi. Teda kiusati igavese Lady-Gaga-küsimusega, millest ta ei tahtnud rääkida. Ülejäänud intervjuu täitis ta juttudega, mida Lady Gaga oli teinud siis ja siis, kui ta veel kuulus polnud, ja kuidas Kerli ise mõtleb nüüd, et ei tahagi kuulsaks saada. Vähemalt Lady Gaga moodi mitte. 
Smooth criminal. Nii et ta pesitseb LA-s, püüab teha läbimurret, ja seda kõike eesmärgiga mitte kuulsaks saada? Kas siis poleks lihtsam...mitte sebida?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar