teisipäev, 19. aprill 2011

Tedretäpid

Puhkan! Nädal algas kolme vaba päevaga! Sellele nädalale langebki ainult kaks tööpäeva, võimas. See-eest eelmisel oli neid viis. Nii, kuidas juhtub. Tunnen, et olen pärast rasket lõppenud nädalat puhkuse täiesti ära teeninud. Tubli töö, Anne-Mai.
Vedasin eile Liisu välja, jalutasime Toomemäel ja muidu Tartu peal ringi. Täna märkasin lõpuks näol esimesi armsaid tedretähne. Nunnu!
Hommikul - mina põõnan, Tiina põõnab. Siis helistavad meie mõlema emad ja käsivad kargud alla ajada ning nendega kohtuma minna. Veetsime terve hommiku Liisu ja emaga sekkareid pidi tuulates. Sain ainult kaks asja, ühe neist veel tasuta asjade kastist, hehe. Pole üldse nii jube, kui võiks arvata, pigem lihtsalt omamoodi. Pole teada, kas ma seda kandma ka hakkan, aga kui tasuta saadud... Aga teine pluus on Montoni oma, mis näitab ainult head. Juhhuuu!

Võtsin Mihkel Raua uusima raamatu ja Sofi Oksaneni "Puhastuse" ka, et lõpuks teada saada, millest juba mitu aastat räägitud on. Selle raamatusarja, mille järgi seriaal "True Blood" tehtud on, esimese köite võtsin ka. "Surnud, kuni jõuab öö" on selle nimi. Aga ei meeldinud üldse. Jätsin pooleli.
Muide "Vapraid ja ilusaid" vaatan praegu. Kes oled sina, et mind hukka mõista?? Mul on mõnus olla!
Ja tuulest olen ka nii läbi puhutud. Tahaks väljas olla, aga jube imelik hakkab sellest lõppematust orkaanist seal väljas. See pidi mingitele punktidele seal kuklas halba tegema. Ja juuksed puhub ta kõik mustaks. Aina pese ja pese teisi...!

Kui paariks päevaks häälega koju sõitsin, siis autojuht nägi teel konna ja keeras kõrvale. Kas pole armas?


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar