laupäev, 23. aprill 2011

Laupäeva hommik

Hopsasin just voodist välja - veerand kümme. Sest päike paistis silma ja ilm on imeilus. Ma ei saa niimoodi magada! Küll on hea, et just vabal päeval nii sulnis hommik on. 
Mune ma ei saanudki värvida, aga eile läks poes küll mune iga ostuga - ja sibulaid ka. Ehk värvime täna tagantjärgi? Või mis päeval neid üldse värviti? Ei tea. Mul pole munaisu ka. Munadepüha ajal kunagi ei ole.

See lilla Montoni pluus, mis ma viimati kaltsukast leidsin, on ikka super. Nii ilus! Armas-armas! Alguses viisin selle Liisule, aga talle ei meeldinud, ja ongi hea. See oli Universumi poolt nõnda seatud, et talle ei meeldiks.

Kassa oli eile peaaegu tasakaalus, kaks senti vaid puudu. Suht rekord mul. Jeeei!!

Mis veel? Nüüd peaks end kähku korda seadma, pudru ära sööma ja koju hääletama. Terve mu perekond on seal. Whiiiiiiiiii!
Ah jaa. "Puhastusega" tegin algust, aga esimesed leheküljed ei meeldi just väga. Stiil on kuidagi... konarlik. Ma ei tea.

Karu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar