kolmapäev, 20. aprill 2011

Linnaluba

Tõusin vabal päeval kell pool seitse. Jah, ma tean, et olen natukene hull, aga päike paistis täiesti segaselt ja virgutas mu. Pool üheksa hakkasin koristama. Pesin isegi aknad ära. Ma pean saama enda ümber natuke korda luua. Eriti kuna keegi teine seda ei tee. 
Panin selga oma ilusa kevadjaki (sellega on veel natuke jahe, aga mis sa teed ära, kui see ruulib) ja võtsin oranži kevadise käekoti (mustad käekotid peitsin kapisügavusse ära, nende aeg on kevadel ja suvel läbi. Lõpuks!!!!) ja jooksin kinno, et odavat kolmapäeva ära kasutada. Vaatasin mingit komöödiat "Linnaluba", millest ma enne absoluutselt midagi ei arvanud. Aga "Toanaabril" ("The Roommate") olid palju halvemad arvustused, valisin siis komöödia. Tegelikult oli see väga naljakas, sellisel rämedal, over-the-top moel. Piisab, kui maninida, et samad tegelased lavastasid "Kõiges on süüdi Mary". Aga "Pohmakat" tuletas mulle ka meelde. Ikkagi, tihti oli kogu saal naerust kõveras. Owen Wilson oma ninaga tegid hea rolli.

Mis ma nüüd edasi teen? Kes teab! Midagi head vast!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar