neljapäev, 14. november 2013

Nojah, ma sõin absoluutselt imemaitsvat jäätist ja paraja hulga Komeedi komme, aga samas sõin ma ka kaks porgandit. Need ju tasakaalustavad üksteist? Nii see käib!
Ma olen ka hakanud iga päev trenni tegema, ja olen kolme nädala jooksul ainult ühe päeva vahele jätnud. Asja võlu on selles, et kõik need harjutused võtavad ainult veerand tundi. Midagi sellest pikemat ma ei viitsiks teha ja kindlasti mitte iga päev. Ma lähtun põhimõttest, et natuke on parem kui mitte midagi.

Ja Liis andis mulle ühe täiesti segase fan fiction'i lugeda, kus Harry Potter oli eriti tark ega ei läinudki Gryffindori, vaid hoopis Ravenclaw'sse ja kõik on hoopis teistmoodi. See on nagu mingi alternatiivne universum. Ühtlasi on Harry seal kergelt psühhopaat ja arvatavasti saab ise uueks Mustaks Isandaks.
Ei no tänan, Liis.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar