teisipäev, 27. september 2011

Unenägudest

Mõnikord ma mõtlen, miks ma ennast nii lahedana tunnen, kui tänaval käin. Jõudsin järeldusele, et see tuleb vist kastanist, mis mul taskus on. Üks klient andis mulle eelmine kord. Kastanid taskus pidid head energiat ja muud sellist värki tooma.  

Ma näen muudkui unes, kuidas mul hambad välja langevad. Selle näol on tegemist ühe kõige levinuma õudukaga üldse, aga seda mõistan ma alles ärkvel olles. Unes on ikkagi jube. Ükskord lisandus sellele ka juuste väljalangemine.

Teine sümbol, mida ma praktiliselt igal ööl näen ja olen terve elu näinud, on bussiga sõitmine. Alati. Ma ei saa aru, kuhu ma teel olen, aga ma olen kogu aeg bussis. Täna öösel sõitsime klassiekskursioonile. Kõige esimese klassiga, kes mul oli Puhjas. Issand, küll see oli tüütu. Ja buss oli kohutavalt ebamugav. Ma mõtlesin veel, et mis kuradi buss see selline on. Klassi kõige populaarsem tüdruk küsis mult, kas ma olin ekskursiooni eest maksnud, ja mina pidin üles tunnistama, et olin täiega tünga teinud ja maksmata peale tulnud. Dämit.


Olen hakanud Power Hit Radiot kuulama. Mida see mu maitse kohta ütleb?? Teine hea raadio on Ring FM. Need koos Sky Plusiga on püha kolmainsus, mis mu kõrvaklappides möllab, kui ma linna peal ringi käin. Kust kurat see Ring veel välja kargas? Seal on jumala hea muusika. 
Samas iga kord, kui Star FM-i peale satun, mõtlen, et mis sajandis te küll elate?? Seal võib kuuskümmend protsenti ajast kuulda midagi Roxette'ilt. Aastal 2011. Pluss hommikul läbi tiheda liikluse tööle kiirustades on Stari hommikuprogrammi peale tõsiselt ohtlik sattuda, kuna tekib tahtmine mööduva auto alla viskuda. See on nii mööda kui mööda olla üldse saab.


Olen viimastel päevadel jälle Wordi lahti teinud ja natuke kirjutanud. See on suurepärane. Mitte värk, mida ma kirjutan, aga fakt, et ma seda üldse teen. Ma olen rahul ja rõõmus. Päike paistab. Mõnus on olla. Heade juuste päev on. Mis veel? "Big Bang Theory" uus hooaeg on ka naljakas. Juhhuu.

Võtsin ette mõru šokolaadi. Mandlitükkidega. Kakaosisaldus seitsekümmend protsenti. Suu jäi lahti, mis? Selline päris šokolaad pidi tervisele kasulik ka olema. Oo, mõtlesin ma, sellest jätkub mulle nüüd pikaks ajaks. Sellist söövad inimesed vist paar tükki päevas või nii. Rohkem ei lähe kellelgi alla.
Niisiis sõin selle kohe ära.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar