pühapäev, 25. september 2011

Sae pekki!

Imeilus päikeseline päev pluss pühapäev pluss mul on vaba!!! Viimased kolm päeva olid mul hommikused vahetused, mis ikkagi kestsid õhtuni välja, nii et see oli päris raske. Olen end treeninud tööpäeva lõpuni jäävaid tunde mitte lugema, sest see on kindel viis, kuidas aega palju pikemaks venitada, kui see tegelikult on. Aga ikka mõtlesin, et kuus tundi veel... neli tundi veel... peaaegu läbi.
Eile oli veel superraske, kuna olin saanud öösel ainult kolm tundi magada. Kolmest voodisse ja kuuest üles, jeeei. Käisime Polinaga väljas. Mul on viimasel ajal natuke suurem suhtlemisvalmidus peal ja ma tahan kõigiga midagi teha. Meil oli lõbus. Maarja, kes luiskas, et on haigeks jäänud, kahetse seda! Ristiisas oli meil punapeast kelner. Pärast läksime CT-sse. Ma ausalt ei oska nimetada viimast korda, mil seal käisin. Totaalselt ära unustanud sellise asja. Viimane kord üldse klubis oli vist kevadel. Aga päris normaalne oli. Me läksime B-saali, kus on alati parem muusika ja vähem inimesi, pluss DJ-le meeldis Justin Timberlake ja Gwen Stefani ja oli natuke retrom tunne. Hull retro ka, aga vähemalt polnud  see  peasaali võimatult halvad töötlused viimase viie minuti tantsumuusikast. Ja B-saalis helendasid kõigi inimeste valged riietusesemed nagu helkurid. Jeei.

Justin Timberlake'ist rääkides, tõsiselt, ärge minge tema ja Mila Kunise uut filmi "Friends with Benefits" vaatama. Ma tšekkasin seda arvutist. See oli tüütu. Kogu Tartu on selle plakateid täis kleebitud muide.

Armsal Helenil on täna sünna. Palju õnne, jeei!! Nüüd oleme me KÕIK sama vanad. Ehkki mõni meist rebib detsembris juba jälle ette. Millest on muuseas suva. Mul pole enam seda tunnet, et olen vana. Nüüd tunnen end hullult noorena. Arvatavasti sellepärast, et olengi.

Varsti saan Tiinaga kokku. Ma pole teda ka enam ammu näinud. Ma pole kedagi peale iseenda enam ammu näinud. Tiinat tabada on ka päris raske, käi nagu must uni talle peale, saada sõnumeid ja nii edasi.

Ma helistasin E-le, sest olin Polinale lubanud, et helistan. Kuigi ta on mind täiega blokkinud, ja mina teda. Kui palju saab üks inimene töötada?? Mingid päevad peavad ikka vabad olema, ütleb mu loogika. Igatahes, ta tuli just töölt. Et jälle tööle minna. Ja nii kuu lõpuni. Tubli töö, noh. Tubli töö. Sae pekki, E.



Ma hakkan vaikselt sättima ja linna poole minema. Täna küll kodus istuda ei taha.

2 kommentaari: