reede, 1. juuli 2011

W

Hei... ilusat juulit kõigile! Ja eriti mulle. 

Jõudsin kodust tagasi. Emal tekkis tõsine plaan mu toas väikest remonti teha. Tore, et ta tahab appi tulla, sest üksi ma sellega hakkama ei saaks. Aga ma tean, et tegelikult talle lihtsalt meeldib remonti teha. Me teeme seda omas kodus iga paari aasta järel. Jeeei!!! Loodetavasti läheb siin siis natuke kenamaks.
Täna plaanin ka natuke siin kohendada. Asi pole enam nii hull. Leidsin endas positiivsuse üles. Tõin igale poole uusi linikuid. Peaks kardinad ära vahetama ja aknad ära pesema. Ja õhupalle üles panema. Hehe, ma olen tõesti nii laps alles. 
Vaade on tõesti ilus. Kui ma siin oma läpaka taga trükin, saan ilusat pilti nautida. Tartus on nii palju rohelust.


Eile korjasime pärnaõisi. Tõin natuke kaasa ka. Oleksime peaaegu jälle õige korjamise-aja mööda lasknud, nagu igal aastal. Aga napilt jõudsime. Mm. Teen neist pärast teed.

Tšaau. Pläu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar