kolmapäev, 24. november 2010

Karul mitme mehe aru

Vahel, kui mul igav on, mõtlen ma sellele, miks Lady Gaga, kui talle pidevalt helistati, oma mobiili välja või hääletuks ei lülitanud. See mõistatus on mind juba kaua painanud, aga lahendust ei paista kuskilt. Aidake!
Ja bussiga sõites, alati, kui buss pede häälega "Järgmine peatus on nõudepeatus Lembitu! Väljumiseks vajutage ukse juures asuvat nuppu!" ütleb, mõtlen ma esiteks, et hea pede hääl, ja teiseks, et milleks neid nõudepeatusi vaja on. Kas see säästab mingil hetkel kaks sekundit, kui keegi ei taha maha minna või peale tulla ja buss ei peagi peatuma? Pealegi olen ma näinud, kuidas seitse inimest vajutab neid nuppe, aga buss ei peatu, mille peale on kõik vihased ja juht saab sõimata (paras talle). Miks kõik peatused ei ole lihtsalt tavalised? Estoy confundida.
See on paras globaalprobleem küll. 

Väljas on täitsa ilus. On jõulud jälle käes! Täna nägin, kuidas Taskusse kuuske üles pandi ja see oli mõnus vaatepilt.
  
You know you love me,


XOXO
kartul



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar