laupäev, 22. aprill 2017

Värske

Kõik on täna hommikul nii supermõnus. Ärkasin vara, käisin riideid kuivatisse littimas, siis magasin uuesti, siis käisin kuivi riideid ära toomas ja tõusin tõeliselt. Juuksemask, dušš, enda üleni kookosõliga sisse määrimine, pediküür ja maniküür... Pole paremat algust hommikule.

Ja akna taga on särav päike ning tundub, et tuleb ilus päev.

Ma isegi ei tea, kuidas lihtne Viljandisse sõit tähendab, et tuleks varbaküüned ära lakkida - mitte keegi ei näe neid - kuid mul on kombeks end enne mingeid reise (olgu nad kui lühikesed tahes) korda teha. Nagu ka ma pesen iga kord automaatselt hambad ära, kui valmistun kodust välja minema. Ma ei tea, miks. On selline harjumus sisse jäänud.

Ja bussis meeldib mulle end alati mõnusalt tunda! Võtan kaasa villased sokid, litin esimese asjana kingad või saapad jalast ja tunnen end hästi. Launžin :D Tihti võtan ka kohvi kaasa, ja alati on mul olemas mingi raamat või värske Ekspress. 
Ma sõidan küllalt palju bussiga, nii et need tunnid lihtsalt tuleb enda jaoks toredaks teha.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar