teisipäev, 27. märts 2012

Tirisev tita



Mulle meeldib rongiga sõita. Alati on mul Tabikasse sõites kahju, et Puhja rongi ei käi. See on kuidagi nii mõnus ja vanaaegne.

Pisike tita oli niiiiiii nunnu!! Kui me õue läksime, krabasin lapsevankri kohe enda kätte, nii et Tiina ei saanud jaolegi, ja nupsu jäi silmapilkselt magama. Sest ma kärutasin nii professionaalselt. Korraga hakkas ta tirisema. Ma täiega ehmusin, et mida ma valesti tegin, et laps tiriseb?? Aga see oli hoopis raudtee ülesõidu valgusfoori tirin, mis andis märku, et rong läheneb. Õnneks.



Märtsikuu ilm on tõesti jube muutlik. Mitu korda olen juba arvanud, et nüüd ongi see kevad käes ja teed kuivad ja viimane lumi sulanud, aga tutkit, brat, jälle tuleb lumi maha. Mul ei ole selle vastu midagi... lihtsalt välja ei tahaks minna. Ega riidesse panna... ega midagi. Lihtsalt tšilliks siin ööriietes terve päeva.


Jah.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar