neljapäev, 15. märts 2012

Ma ausalt ei oska pealkirja panna



Seega pealkiri jäi ära. Sorri. See on tänase postituse miinus.

Aga plusspool on ka: ma sain vist lõpuks tööd! Vähemalt praegu tundub, et sain, aga ma ei usu seda päriselt enne, kui kohapeal olen. Kahjuks läheb sellega natuke aega, aga usu või mitte, ma väga tahaks juba midagi teha. Ja raha ka, muidugi. Aga eriti midagi teha. See on nii kohutavalt demoraliseeriv, niimoodi tšillida mööda linna ja mööda oma väikest tuba, päevast päeva... ilma midagi kasulikku tegemata.


Töövestlusele sammudes loendasin mõttes, mitu tööintervjuud mul on elus olnud... 22 eluaasta kohta ikka päris palju. Ja rohkem on lõppenud tööle palkamisega kui mitte palkamisega. See andis natuke julgust.
Ehkki päris mitu on lõppenud ka äraütlemisega. Eks ma olen igasugust lollust ka kokku rääkinud, siis kui ma veel ei teadnud, kuidas asjad käivad. Näiteks olen öelnud, et tulin siia ainult suure palga pärast (hehe), et ma käisin eile ühel teisel intervjuul ja valin vist tolle töökoha (milleks ma seda NEILE ütlesin? Kui mul esimese kohaga poleks õnneks läinud, oleksin ju omadega karidel... aga tookord läks õnneks).

Nüüd ma vähemalt tean, et mitte kunagi ei tohi endisest tööandjast halvasti rääkida (nüüd pigem kiidan); kui küsitakse, miks sealt ja sealt ära tulid, siis ikka häman, a la uued väljakutsed, tahtsin midagi rohkemat jne. Eriti olen nüüd oma poes töötamise kogemust esile toonud, et mul olid nii pikad tööpäevad, ma oskan nüüd superhästi pingele vastu pidada... See taktika paistab rohkem töötavat.


Samas aususega ei lähe alati rappa. Aasta tagasi vestlusel mult küsiti, et kust me teame, et sa ei lähe praegu mujale kandideerima, seni kui meie teisi küsitleme. Et kui me sinu valime, kust me teame, et sa juba kuskil mujal ei tööta? Ja mina ütlesin, et ei teagi. Et muidugi ma otsin edasi. Ma ei saa ka kõike ühele kaardile panna ja aega raisata. Selle peale vaadati mind, et nojah, eriline frukt ikka... Aga tookord osutusin valituks. Võib-olla kõik teised kandidaadid sakkisid veel rohkem.



Mulle nii meeeldib, kui teed lume alt välja sulavad. Nii tšill... Hea on.

Pluss greip.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar