esmaspäev, 16. jaanuar 2012

Juhhuuu



Vaatasin ära kõik senieksisteerivad Glee osad. Ma ei suuda seletadagi, kuidas ma seda sarja armastan. Ma olen täielik Gleek.

Siis vaatasin oma meilboksi ja leidsin kirja, mida olin juba kuu aega oodanud.  Sain positiivse vastuse. Väga toredad uudised!! Tuju läks kohe kolm korda paremaks. Jeeeeeeeeeei!!!
Saada keset kõike seda kodusistumist ja telekavaatamist mõned positiivsed uudised on tõesti tore. Nagu ma kõlbaks veel millekski.


Neljapäeval käisime Liisuga jälle Maasikas ja oli jälle tore õhtu. Ma ei näe põhimõtteliselt enam põhjust kunagi ühessegi teise klubisse minna. Lugesime ka oma Pitbulli laule kokku. Mr Worldwide! Liis küsis kogu aeg minu käest, mitu Mr Worldwide'i meil juba kokku on, ja mina vastasin kulmu kortsutades: "Ühte on veel vaja."


Reedel oli R-iga midagi kokku lepitud, aga mul oli üks mu paha tuju hoogudest (ära tule rääkima, et sul vahel neid ei ole) ja ma totaalselt blokkisin kõiki kõnesid ja sms-e, mida kogunes päris palju. Laupäeval ta helistas uuesti. "Ma ei võtnud vastu, sest ei viitsinud," ütlesin ma. 
"Ma mõtlesin, et sa magad või midagi."
"Ei, mul lihtsalt ei olnud tuju vastu võtta."
Ta oli impressed. Mis on lihtsalt imelik. Kui keegi mind nii blokiks, siis ma käsiks tal seenele sõita.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar