teisipäev, 3. mai 2011

Sinine

Ilus ilm, kuigi natuke tuuline. Vaba päev - nagu puhkuseoaas keset tööpõldu. Alguses mulle ei meeldinud, et ainus vaba päev niimoodi tööpäevade keskele pandi ning lisaks vaatasin, et üldse nõmekas graafik sel kuul - iga päev olen 11ni - aga esiteks tänane vaba päev mõjub nii hästi ja ma hindan seda rohkem, kui seda ainult üks korraga on. Teiseks pandi kõik uued suht iga päev 11ni. Vähemalt pole ma ainuke.
Õues käisin, veetsin seal natuke aega, aga tuul puhus must läbi ja peletas koju tagasi. Nüüd vaatasin siin mingeid sarju ja varsti teen ka midagi produktiivsemat. Ehk.

Tegin eelmisel nädalal uue kohataotluse, sest Tiina plaanib ära kolida. Ma ei taha meie praegust tuba ainult endale jätta, sest see on liiga suur ja selle tõttu kallis. Sellepärast otsin uut, küll ainult endale, aga vähemate ruutmeetritega. Juba täna sain kohapakkumise, aga uurisin järgi ning selgus, et see on suur tuba - samad ruutmeetrid mis meie praegune. Siin ühikas ainult kahes suuruses tube vist ongi. Oleksin pidanud kirjutama taotlusele eraldi, et soovin väiksemat. Nüüd pidin uue taotluse tegema, sest äkki pakutakse jälle suuremat ja see kõik raiskab aega! Aga ikkagi hea, et nii ruttu pakkumine tuli, vaatamata sellele, et ma kuskil ei õpi. 

Tahaks kolida küll. Majasiseselt kuskile teise tuppa kolides oleks veel logistiliselt kõik hästi lihtne, seda saaks ka täitsa üksi teha. Ja siis oleks mul enda väike armas toake. Jeeei. Muidugi olen ma ka mõelnud korteri peale või toa peale korterist, aga sinna mu fondid veel ei küündi. Ning omades ühte tuba korterist, on olukord ju ikka põhimõtteliselt nagu ühikas, ainult kallim. Sel juhul on ühikas juba mõttekam variant. Sest kööki me näiteks koristama ei pea. See on peamine. Ja trepikoda ka mitte. Luks!

Ma tean, mida peaks tegema. Peaks, tegelt ka, jooksma minema. Õhtul võib-olla. Just. Mitte praegu. Päeval joosta üldse ei soovitatagi.

Mulle meeldib uus roheline silmavärv. Kui ma kasutan seda koos pruuniga, näeb see välja nagu sammal, aga kui koos lillaga, siis tundub natuke, nagu ma oleks peksa saanud. See pole mingi räme lilla, vaid mahe ja tume. Aga ilus on see roheline. Ja kehaõli on supermõnus ning teeb naha vetruvaks. 

Ma siis lähen (kuhu?)... Hüvasti...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar