teisipäev, 10. mai 2011

Õhtul kell kakskümmend kaks kopikatega

Käisime Liisuga Toomemäel ja pitsat söömas. Mm, maitsev juustupitsa. Seda sööks küll veel. Toomemäel aga mingi pisike-pisike poiss jooksis ja kukkus liiva sisse põlvili, mille peale Liis hakkas hüsteeriliselt naerma (kui ebaviisakas temast) ning tsiteeris Homer Simpsonit: "You tried your best and failed miserably. The lesson is, never try."
Igal juhul mina küll see naerja ei olnud ega valeta praegu. Ma ei naeraks väikeste laste üle. Võib-olla natuke.

Ostsin Õhtulehe. Ma ei tea, miks. Vahel on paberlehed nii armas ja retro asi, mida lugeda, isegi kui täna oli selleks sopaleht. Ma sain teada näiteks, et Kati Murutari hammustas koer ja et Kristina Šmigunil on üliarmsad lapsed. See oli seda väärt! Nii ma istusin päikese kätte ja voltisin ajalehe lahti nagu mõni vanamees. Heh.

Proovisin esimest korda depilleerimiskreemi. Mõtlesin, et äkki on hea. Ei olnud. See ei õigustanud ennast kuigivõrd. Samas jalad on pehmed, aga seda kindlasti meeletu keemia hinnaga. Aga mudamaski proovisin ka, ja see mulle meeldis. Kahandas poore. Jeei. 

Kuule, ma hakkan nüüd präänikuid nosima.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar