neljapäev, 24. märts 2011

Kuidas tööintervjuud vussi keerata

Sain kaltsukast ilusa ruudulise seeliku... ja küsisin alla ka. Seda pidi kaltsukates paremini kui uute riiete poodides teha saama, aga ma polnud varem proovinud. Kümme protsenti sain alla. Pärast mõtlesin, et kui oleksin edasi tinginud, oleksin parema hinna saanud, sest müüja oli kena ja vastutulelik ning sekkarites on hinnad vist nagunii õhust võetud. Järgmine kord läheb laadaks.
Läheks õige Rimi kassapidaja juurde oma toidukaubaga ja nuruks allahindlust. Just. Ei, Rimist saab kassast ainult juurdehindlust. Seal peab kullipilguga jälgima ja meeles pidama, kas saalis oli ikka sama hind. Viimati olid ühed kommid kallimad kui saalis, aga müüja ütles, et see oli kliendikaardikampaania. Seda see ei olnud - see oli lihtsalt kampaania ja mina sain jälle tünga. Aga ei hakka ju vaidlema ka, kui järjekord selja taga, ja kui olekski olnud kliendikaardi oma, siis oleks pärast mark olnud.

Käisin tööintervjuul, aga miski, miski ütleb, et kõige paremini see just ei läinud. Ega endal ka selle töö järgi meeletut ahvatlust ei tekkinud, kui nad kirjeldasid 12-tunniseid tööpäevi ja seda, et tegemist on väga palju ning peab pidevalt ringi jooksma, ja panid letti ka väikese palga. 
"Ei, ega näiteks kollektiiv on meil väga tore," ütles üks intervjueerija.
"Näete siis, üks pluss ka," vastasin ma julgustavalt.

Siiski on hea, et nad võtavad ühendust. Ka äraütlemise korral on see hea, sest siis ma ei oota ega mõtle, mis sai.

Tuuuul puhus mu peaaegu pikali! Puhjas pidi elekter ka ära olema, siin õnneks mitte. Hull tuul ikka! Ja rahet sadas.
Ning inimesed on viimasel ajal kuidagi ilusad. Ma tahtsin täna ühele tüdrukule õlale koputada ja öelda, kui ilus ta on, aga see oleks eriti kummaline asi, mida teha, ja ma ei julge ka. Ma ei näinudki ta nägu, aga riietus oli killer.
Ja mehed ka. Mina ei tea, milles asi on.

Ahjaa, selles postitusest ei leia sa õpetust, kuidas mitte tööd saada. Selle peale peab igaüks ise tulema. Aga ausus on kindlasti välistatud selliste vestluste raames. Ausus võrdub töötus.

Paar päeva saan nüüd hommikuti puhata, sest nad otsustasid remondis oleva poe kohta, seda siiski ei ole mõtet praegu koristada. Jeeeeeeee!! Mul pole väikese puhkuse vastu midagi. See on isegi väga teretulnud.
Tere!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar