esmaspäev, 1. juuli 2024

Keegi peab ju korda hoidma

Kaur on suureks noomijaks sirgunud. Ei tea, kas ma keelan oma last liiga palju, et ta on eeskuju võtnud ja viimasel ajal aina tõreleb minuga :D

Ajan mina kodujuustu köögipõrandale, kui ilmub Kaur ja teatab: "Emme, ei tohi nii teha!"

Kõnnin mina festivalil muru peal, kui Kaur ütleb: "Emme, kõnni kõnniteel!"

Rääkimata naljakamatest kurtmistest, nagu: "Eii, lase Itit hammustada!", kui ma Iti ta haardeulatusest välja sikutan.

Vahetan mina lastel peale basseinis suplemist riideid, endal veel bikiinid seljas, millest põrandale tilgub, on kohe Kaur juures tõrelemas. Ta vist vaatas, et ma pissin põrandale...

Vahepeal on Kauri märkused küll ka lihtsalt hoolitsevat tooni. Sõin hommikusöögi lõpetuseks mureleid, kui ta laua peale ronis ja mult küsis: "Kas sa sööd?"

"Jaa, ma söön mureleid."

"Vaata, et kivi ei hammusta," ütles Kaur ja ronis uuesti maha.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar