laupäev, 30. detsember 2017

Võileib vanglasse

G4S mees tuli raha järele.
"Kas te ikka jaksate kõike seda tassida?" küsisin ma murelikult. "Ma võin ühe koti endale võtta."
Ta jäi mind mitmeks sekundiks vaikides vaatama.
"Tahtsin lihtsalt aidata," ütlesin ma.
"Noh, sa tead ju, mida see tähendab," ütles ta siis.
"Me peame koos välismaale põgenema," panin ma ette, samal ajal, kui tema ütles: "Me peame abielluma."

"Ja kui sa vanglasse lähed, siis ma saadan sulle võileiva," ütles ta veel. Tal oli võrratu vene aktsent.
Ma hakkasin naerma ja lasin millegipärast kabinetis tule ära enne, kui tema oli ukse ees lahti jõudnud teha, nii et me pimedusse jäime. See jättis küll kahtlase mulje :D

Siis ütlesime täpselt kooris: "Head vana aasta lõppu!" ja ta läks pooljoostes minema.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar