kolmapäev, 23. november 2011

November

Mulle vist meeldib november. On natuke midagi romantilist nendes udustes hommikutes, ja eilse põhjal ka õhtutes. Ma ei oota midagi, ei mingeid jõule, on natuke vara sellega kuu aega varem alustada. 
Kuigi nägin Lõunakeskuses üles pandud kuusepuud ja see oli päris kena. Mingeid halbu emotsioone ei tekitanud.


Lõpetasin "Lohetätoveeringuga tüdruku" ja võtsin teise osa. Liis käskis mul piibli peal vanduda, et ma seekord lõppu ette ära ei loe. Ausalt, on see siis minu süü, kui raamat nii venib, et on vaja vahepeal ette tšekata, mis juhtuma hakkab?
Ausalt noh. Aga ma proovin seekord kõike õiges järjestuses lugeda. Kuigi ma ei usu, et suudan.


Kui töökuulutustes öeldakse: "Palk kokkuleppel", kas see siis tähendab, et töötajaga lepitakse kokku, kas on üldse oodata palka või mitte? Vist  küll. Võib ainult loota, et midagi ikka tiksub. Kui on hea kuu olnud.
Ja ühes kuulutuses oli kuupalgaks märgitud üks kuni kolm eurot. Tuleb jälle loota, et see oli viga ja tegelikult tahtsid nad märkida tunnipalka...Aga võib-olla ka ei olnud. Majandus on nii nagu ta on, eks ju? Võta see kolm eurot ja ära kobise.


Nüüd on käes viimased pool tundi valget aega tänases päevas, nii et ma lähen välja. Kui see sobib.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar