reede, 29. juuni 2012


Nii et finaalis kohtuvad Hispaania ja Itaalia?? Whatevsik. Ma olin täiesti kindel, et Itaalia saab Saksamaalt haledalt peksa, kuid läks hoopis vastupidi. Sellepärast jalgpall ongi põnev: kunagi ei või kindel olla, mis juhtub. Isegi Eesti on mõnikord kedagi võitnud.

Liis oli ette valmistanud ilusa näksilaua: pähklid, küpsised ja jäätis ning valge vein. Kuidas veel poolfinaali vaadata? Mina rikkusin kõik ilusa oma krõpsudega ära... aga samas, need said ka ilusti otsa. Väga mööda vast ei läinud.

Mirjam peaks täna koju jõudma. Mul on ka pühapäev vaba, nii et varsti näeb teda, super.


Mjäu. 

Peaks varem töö poole sättima hakata, sest jäätiseisu on.

1 kommentaar:

  1. Ma olin ka täiesti kindel, et Saksamaa võidab ja pakkusin seisuks 2:0 Saksamaa kasuks. Ja siis olin muidugi elu üllatunud eile :D

    VastaKustuta