neljapäev, 7. juuni 2012

Kuradi konnaõgijad


Kui meilboksi avasin, juubeldasin endamisi võidukalt: Suck it, bitcheeeeeeeeeeeeeees, sest H oli lõpuks vastanud. No kõigest nädalake hiljem. Pole hullu, pole hullu... Vabandused on kõik tõsiseltvõetavad. Sest kümmet minutit päevast on võimatu leida.
Ma ei taha kibestunud muljet jätta (ebaõnnestunult), vaid öelda, et igasugused vabandused kontaktiotsimise suhtes on ikka ja alati bullshit. Ei midagi muud. Ei ole kas viitsitud või ei ole tahetud ja see on kõik.

No samas ma ise olen ka päevi viivitanud. Mitte et ma ei oleks viitsinud. Mina lihtsalt mängin mänge.
Praegu mängisin nii, et tulistasin kohe kirja vastu. Seda ei osanud ta oodata!


Lopsakas kollane täiskuu mu akna taga võiks aru saada, et mul ei ole võimalik siin jamada ja hommikul tuleb korralikul ajal tõusta. Nüüd ulun siin nagu hunt kuu poole, nii, jah? 
Küll ta on ilus.


Eesti-Prantsusmaa mäng oli muidugi valus, aga muud poleks keegi oodanudki. Või ehk me ootasime, et on natuke vähem valus. Liis oli enne pakkunud, et seisuks jääb 3:0. Lisaajal tuli veel neljas prantaka värav, mis sakkis eriti. Kuradi konnaõgijad.
Tegelikult mulle Prantsuse tiim meeldib. Ofkoors. Lihtsalt meist oli hale.

Jõime mängu juurde kahekesi valget veini ja oli topeltlõbus. Pärast ütles Liis laisalt ringutades: "Nonii, iga roju oma koju!" Temal hea öelda, sest tema ei elanud kolmveerandi tunni tee kaugusel ja ei pidanud hommikul tööle minema.
Panin oma telefonis Poweri kõvasti mängima - ärge magage, inimesed, kui mina ei maga. Kõrged kingad ka ja päris ilus tuju, nii ma vaikselt kulgesin, vahepeal jäin keset tänavat seisma ja hakkasin tantsima... Igasugused huvitavad tüübid tulid vastu. Üks tegi sörkjooksu. Pool üks öösel. Nagu mis mõttes? Por queee?? Nii lahe! Mingi paar, hipsterite moodi riides, rulatasid mööda Riia tänavat, kord hüppas üks peale, siis teine. Oleksin tahtnud neile karjuda, et ma tahaks ka peale hüpata. Lihtsalt rulatada lambist suveöösel. kohe kukkunud nagu nuub.
Hommikul oli kerge pohmakas, kuigi ma olin nii kindel, et poolest veinist ikka ei tule. ALGAJA asi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar