laupäev, 24. detsember 2011

Jõuluhommik

Ilusaid jõule sulle ka! Maas on isegi natuke lund, vähemalt valge kirme on peal. Super!! Mul põleb mõnusa vürtsika lõhnaga lemmikküünal.
Eile nägin Tiinat ja Marilit. Nad jõudsid Lõunakasse just siis, kui mul töö lõppes, nii et see klappis suurepäraselt. Vähemalt sai veel vilksti enne jõule ära näha, väikese pannkoogi süüa ja nii edasi. Jõin just teed, mis nad mulle kinkisid - väga maitsev.


Õhtul käisime Poli ja Heliga Ristiisas. Vana hea Ristiisa, selle vastu ei saa ikka miski. Seekord oli kohti ka, mitte nagu nädal tagasi, kui absoluutselt kõikide kohtade ustele oli kirjutatud reserveeritud, nii et mul selle sõna peale tõsine allergia hakkas tekkima. Kõik pidasid vist asutuse jõulupidusid või midagi.
Kui ma küüslauguleibu tellisin, hakkas Helen mulle nätsu pakkuma. Korduvalt. Sest ma haisesin nagu tõhk. Olin peopidur ka, sest ei viitsinud kuhugi edasi minna. Selline väss oli peal lihtsalt.

Nüüd ainult paar tunnikest ametialaseid kohustusi (hehe) ja õhtul saan koju sõita. Pakin siin ja pidevalt on tunne, et unustan midagi maha.
Oi, väljas hakkas midagi sadama. Ei saa aru, mis see on. Päris lumi vist mitte. Ükspuha, mis see ka on, kõik nado blagodarno prinimat, kas pole?


Vaatasin netist varaseimat bussi, mis mind õhtul Puhja võiks viia, see laupäeviti ei käi. Kahte tundi järgmise bussini ei taha oodata ka. Varasema bussi info all on veel special kiri, et see täna ei käi. Tõenäoliselt see buss sõidab täna, mõtlesin ma ja helistasin infosse. Sõidabki! Jõuluime või mis?
Läheb ainult natuke kiireks. Peab kassa ruttu ära tegema ja plagama pistma! Suva, kui mingi kakskümmend euri puudu on või mis? Jõulud ootavad!

Tahaks juba hirmsasti koju astuda ja näha oma pere, isegi igasuguseid emigrante võõrriikidest, laua ümber istumas, ja küünlaid põlemas, ja kuuske säramas, ja kassi ehete tilinal kuuske närimas...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar